Joshua Tree NP

14 juli 2017 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Hi guys,
Allereerst hartstikke leuk dat jullie het leuk vinden om onze belevenissen te lezen en zelfs daarmee wakker willen worden. We doen ons best iedere keer wat te kunnen schrijven ook al is het iedere avond laat. Vroeg de deur uit en tot nu toe pas laat in het (22u) hotel.
Zo ook vandaag.
We waren al wel ingecheckt maar de kamer was nog niet ready, bagage konden we achter laten. Het hotel zag er nieuw en modern uit, zwembad enz enz, wat niet.
Tot straks.
Om 22u kwamen we dus en gingen naar de kamer en wat voor een. Lijkt wel een paleisje. Eigenlijk een appartement met keuken faciliteiten, 2 slaapkamers waarvan een mega( die hebben de kinderen ingepikt). Heerlijke zitbank. Maar ja.....1 nachtje.

Op de dag hebben we ook nog wat gedaan. Ons 1e NP, Joshua Tree. Daar de nationale parkenpas aangeschaft, dus nu kunnen we overal in wat de parken betreft en ben je daarmee voordeliger uit dan wanneer je steeds los de entree zou betalen. Er ligt een goede weg door het park. Met de auto kom je dan overal en kan je stoppen voor een foto of een wandeling maken naar een bepaald punt. Echt mooi was het. Afwisselend met vlaktes van cactussen, rotspartijen, joshua
( yuca's) en andere plantsoorten. Groots en wijds, jullie zien het op de foto's.
Wat moet dat nog worden met de andere parken, zijn heel benieuwd. Ik ben blij dat we geen fotorolletjes meer hebben, dan zou dat een koffer vol zijn. Ben ook blij met mijn nieuwe telefoon want de foto's zijn prima.
Terug in Palmsprings was er een locale braderie, een en al gezelligheid. Een eettentje opzoeken is toch altijd een inspanning. Niet steeds een piza of mexicaan. We wilden wel een steak, oke, op de gps heeft John dat opgezocht en kwamen we uit bij het casino. Helaas daar mochten de kinderen niet naar binnen, ook niet om alleen in dat restaurant te eten. Dan dus niet. Verder zoeken. Toch bij een Mexicaan terrecht gekomen waar we voor het eerst een hamburger hebben gegeten. Echt lekker, leuke tent en vanavond was er een liveband aan het spelen. Gezellige bekende oude rockmuziek.
Dit was weer ons dagje, wij gaan lekker slapen.
Enjoy your day

1. Sonja:
    Hoi hoi
    En ja hoor weer tijdens het ontbijten een verhaaltje!!!!!
    Wat en super mooie foto's
  2. MONIQUE suijker:
    14 juli 2017
    Weer genoten van jullie verhaal tijdens mijn ontbijtje. Zo de camper inpakken voor een weekendje weg. Geniet ervan
  3. Fred:
    14 juli 2017
    Verhaaltje kwam vandaag later of kwam dat om dat hier nu al uur later is nu. Was in ieder geval al weer aan het werk. Mooie foto's ook die van Jessica
  4. Yvonne:
    14 juli 2017
    Klopt Fred dat het later kwam. Had problemen met inloggen op de wifi.

En Mieke, jullie parkenpas is in aantocht.
    Groetjes
  5. Mieke en René:
    14 juli 2017
    Top!!!' Dan gaan wij wr in september gretig gebruik van maken! Super leuk om dagelijks jullie belevenissen te lezen!!!
  6. Mieke en René:
    14 juli 2017
    Heerlijk weer om te lezen! Alsof wij een beetje met jullie meereizen. :)
    And much more to come.
    Drive save!