Viva Las Vegas.......deel 3

24 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen eindelijk goed kunnen shoppen. Met de auto naar de Premiumoutlet gegaan, behoorlijk groot. Alle 4 leuke dingen gekocht van schoenen, sportkleding, korte broeken, t-shirts tot luchtje. Wel prettig zo'n plastic kaartje. Handtekening op de bon en dan"have a nice day".
Terug in het hotel aangekomen, alle tassen op bed gemikt , omgekleed en op de bus naar de hotels van New York, Paris, Luxor, Bellagio, Hollywood.
Bij New York is er een achtbaan omheen gebouwd en daar zijn Jessica en Max in geweest. Was best een heftige, een lange maar erg leuk.
In het Bellagio hadden ze mooie tuinen en plafonds en heeeele dure winkels. Daar zag je ook niemand binnen.
Bij Paris zijn straatjes van Parijs nagemaakt met daarin winkels en eettentjes. Allemaal erg leuk opgezet.
Tussendoor een simpel frietje gegeten.
Tegen 19u waren we al in het hotel Excalibur, romijnse opzet. We hadden nog tijd voordat onze dinershow zou beginnen.
John en ik hebben toen een gokje gewaagd. Eerst nagevraagd hoe het allemaal werkte en toen het serieuze werk. De trekkast, duh, spannend hoor.
Allebei $10,-. Gewoon op de knop drukken en ratelen maar. Uiteindelijk hadden we een cashback van $1,40 samen. Poehee, gote winst. We hebben meegedaan kunnen we zeggen. Jes en Max hebben nog een spel gedaan samen, onze verdienste opgemaakt.;)
Nog even wachten tot de deuren open gingen van het theater. We zijn benieuwd.
Een arena met 4 rijen eromheen. Je zit naast elkaar met een tafel voor je. Voor de tafels was loopruimte voor de bediening. Een soepkom en beker stond al klaar. Cola werd eerst uitgedeeld en daar achteraan drakenbloed, ja echt. Het smaakte naar tomatensoep. Ondertussen kwam Merlin de tovenaar de zaal een beetje opjutten met juichen en slaan op de tafels. Wel leuk.
Ons hoofdgerecht bestond uit een heel kippetje, broccoli, aardappel, broodje en als dessert een soort appelflap.
Het mooie was, dat we met de handen moesten eten, lekker kledderen met die kip. Pootjes ervan af trekken en kaal plukken. Het smaakte prima. Ondertussen was de show begonnen" Tournament of the kings". Koningen uit verschillende landen uit de riddertijd moesten het tegen elkaar opnemen. Zwaarden , paarden, vuurwerk, knallen deden hun werk. Het was erg leuk en vermakelijk. Je moet wel meedoen met juichen en slaan op de tafels, geen probleem. Was wel lachen.
Na de show (22u) met de bus richting het Bellagio hotel voor de fonteinshow. Leuk opgezet op goede muziek. Nog even een frisje gescoord en weer terug naar het hotel. Daar nog een acrobaat aan het werk gezien en toen vonden we het wel genoeg.
Morgen gaan we de rust weer in en nog meer warmte. Vandaag was het rond de 42°.
Het was een leuke en geslaagde dag vandaag.
En Las Vegas......is een chaotische, aparte, toch wel leuke stad.

1. Ella:
    24 juli 2017
    Waanzin dat Vegas, maar de opzet, is natuurlijk gaaf. ik geloof dat alleen Amerikanen dat zo kunnen.
  2. Mieke en René:
    24 juli 2017
    Fijn he, betalen met "plastic". Alsof het allemaal gratis is. Tot je weer thuis bent. ;)
    In ieder geval lekker geshopt en gegokt. Jammer dat de aankopen niet zijn terugverdient.
    De Tounament of the Kings-show draait ondertussen al heel wat jaartjes. In '94 zijn wij er destijds al eens naar toe geweest. Een paar jaar geleden nogmaals maar toen met onze jongens. Blijft een leuk spectakel waarbij het kippetje ook nog steeds op het menu staat.
    Morgen weer "back to nature" met Death Valley op de route als wij ons niet vergissen.
    Nou als jullie het in Vegas al heet vonden, dan .....
    Keep it cool! :))
  3. René Suijker:
    24 juli 2017
    Leuk om weer even mee te lezen, ik had bij het ontbijt al gekeken maar toen stond je verhaal nog niet online. De temp in Death Valley is idd lekker warm, veel succes, vooral voor John.
    René gaat straks Joris naar Schiphol brengen. Die gaat dan aan zijn avontuur door Sri Lanka beginnen, zal ook wel super gaaf zijn!
    veel plezier en hou je hoofd koel!! :)